[ Área Privada ]

Estada a Anglaterra dels alumnes de 5è i 6è de Primària

28 de setembre

Famílies, ja hem aterrat. En breu podreu veure'ls. Hem de recollir maletes i sortim. Aquesta vegada, el vol súper puntual!

Molt de gust d'haver compartit aquests dies amb els vostres fills i filles. Ahir tant el director de Ryde com els professors només tenien paraules d'elogi. Que us havíeu de sentir molt orgullosos de com s'han comportat i del que s'han esforçat, van comentar.

27 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui ens hem aixecat amb boira! I és el primer dia que veiem així.

Després del lunch, els júniors hem anat a muntar a cavall i els sèniors hem estat a l'escola. A la tarda, abans de sopar, hem anat tots a comprar i hem visitat dues botigues  de High Street, WHsmith i Poundland. Ja hem acabat de fer les compres de regals per a tota la família!

Avui hem de fer la maleta, perquè demà acabarem tard. Tenim el comiat dels buddies i les seves famílies. Roba per a tot arreu! Mitjons perduts i desparellats, i altres peces de roba. Segur que al final trobarem el que és nostre i podrem tancar l’equipatge.

26 de setembre

Bona nit,  famílies,

Avui estem emocionats perquè és l'últim dimecres de jocs amb els buddies i hem fet uns miniolímpics: relleus, estirar la corda, la «carretilla»... A les fotos podeu veure què bé ens ho hem passat!

Per tot, hem arribat tard a l'hotel i només hem tingut temps de dutxar-nos i llegir una mica. Ja només queden dos dies i tenim moltes ganes de veure-us.

PD: Els mestres de Ryde estan molt contents amb els vostres fills i filles. Són bons a les classes i s'han adaptat molt bé a l’entorn. Participen i pregunten. Segur que ha estat una molt bona experiència per a ells. També estem tenim molt bon temps. Tota la setmana, diuen els pronòstics, tindrem sol i temperatures més altes. Demà és probable que arribem als 23° al migdia.

25 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui els sèniors hem ensenyat l'himne del Barça a dues classes i ha estat molt divertit. De retorn, ells han volgut ensenyar-nos l'himne anglès God Saves the Queen.

L'escola té coses molt interessants i d’altres que no ens agraden tant. Les classes de tecno i science són actives i pràctiques; a alguns no ens agrada drama; fem un club de costura i a algunes nenes els encanta.

Després de l'escola hem escrit els correus (és l‘últim dia!) i, per acabar la jornada, hem anat a l'Art room a fer les thank you cards, que hem de deixar enllestides avui mateix. Després de les dutxes hem jugat i hem anat  a les habitacions a llegir.

24 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui han anat tots a l'escola. Última setmana! A la tarda els júniors han fet les seves presentacions als nens d'infantil, activitat que ja havien seguit la setmana passada els sèniors. Han parlat de Barcelona, dels seus monuments, dels seus costums i també del que significa estar en un país estranger sense els pares. Per acabar han fet un ball i tot ho han fet molt bé.  Ms. Fowke els ha felicitat. Després han fet el tea time amb els nens i nenes. Tenien un repte: preguntar-los cinc coses sobre les seves famílies, germans, animals i també què els agradava més.

Avui, abans de dormir, hem mirat la pel·lícula Nemo. I després la Marta i l’Eleanor ens han llegit una estona.

23 de setembre

Bona nit,

Avui els setze que ahir vam anar a fer esports hem anat amb els buddies. Els altres onze hem anat amb els assistents a fer caiac i paddle surf. El dia ha començat plovent, però sobre les 11 ha parat i hem pogut fer les activitats. A partir de la 1 ha fet sol. A les fotos podeu veure que bé ens ho hem passat.

Els que hem anat amb els buddies també hem tingut un dia fantàstic. Sempre fem moltes coses diferents i les famílies ens cuiden molt!

Abans de sopar hem anat a enviar correus i després hem assajat per a les presentacions de demà dels júniors. Aquesta setmana és la language week i farem una intervenció per ensenyar una cançó en català i una en castellà. També les estem assajant. Uf!, tenim molta feina.

Demà comença l'última setmana d'escola a Ryde.

22 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui hem tingut un dia típic anglès. Pluja a partir de les 12! I encara plou. Alguns hem anat amb els buddies i altres hem practicat caiac i paddle surf amb alguns buddies. Hem rigut molt intentant aguantar l'equilibri! Sort que no ha plogut al matí...

A la tarda hem arribat amb moltes ganes de fer una dutxa calenta i sopar. Mireu que guapos/es estem després de la dutxa.

21 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui hem celebrat l'aniversari del Bruno. Alguns ens hem despertat més d’hora i hem anat a la seva habitació per cantar-li el Cumpleaños feliz. A més, la Molly ha preparat uns globus i uns regals, i tot ha estat molt xulo!

A la tarda hem anat a la bolera, una sorpresa molt gran, on hem sopat i hem bufat les espelmes. El cert és que la celebració també ha estat per a en Lucas, ja que el dia del seu aniversari no hi vam poder anar. A les fotos veureu els sis equips que hem fet. Qui serà el guanyador/a?

El dia ha estat llarg i ple d’emocions, sobretot per al Bruno. Ara anirem a les dutxes i a dormir.

PD: Abans llegirem una estona o pintarem mandales.

20 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui hem anat tots a l'escola i hem fet clubs, que ens encanten. Els júniors hem seguit el de bàsquet i, alguns sèniors, el de costura! A més els sèniors hem escrit correus abans de sopar; els júniors, després.

Ens fa molt contents rebre correus de la família i també explicar-vos coses que fem aquí. Ja estem parlant dels dies que falten per tornar; d'escola, 5, perquè els altres són el cap de setmana, que anem amb els buddies, i un dia que farem una sortida. Hi ha moments que us trobem a faltar i la Marta ens diu que és un sentiment normal i que l'hem d'expressar.

Després de sopar hem anat a casa i alguns hem la mirat pel·lícula Annie; altres hem jugat i altres hem estat a l'habitació.

19 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui hem anat tots a l'escola. Alguns sèniors hem fet un experiment molt engrescador. Els júniors, després de dinar, hem jugat al pati amb els buddies a jocs com ara rounders, un de molt semblant al pichi.

Després del merescut sopar i la dutxa, per acabar el dia, alguns hem fet un joc i altres hem llegit o ens han llegit a l'habitació.

Bona nit i fins demà!

18 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui els júniors han anat al Donkey sanctuary i al zoo; els sèniors, en canvi, han restat a l'escola.

Els primers, doncs, hem sortit a les 9 amb el minibus i, quan hem arribat, ens han ensenyat com portar un poni. És molt difícil fer-lo moure! Havíem d'agafar-los ben fort perquè ens fessin cas i ens ha costat aconseguir-ho. Després hem anat al zoo i hem vist els micos saltant per les branques. També hem descobert que els tigres que actualment hi habiten havien viscut primer en un circ i després en un centre a Alacant. Abans de sortir hem passat per la botiga i hem comprat records per a tots... i també algun peluix per a nosaltres. La Marta ens ha fet fotos amb les compres i ahir ens va donar els diners.

Els sèniors, després de l'escola, hem estat fent les thank you cards per als buddies. Tot seguit hem sopat tots junt i hem anat a escriure correus. Ja els heu rebut? Ja tenim ganes de veure les respostes el proper dijous!!!

17 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui els alumnes de sènior han fet les presentacions als nens d’EI5. Ha estat molt bonic. Primer han apuntat les diferències entre Ryde i BetàniaPatmos; després han fet un ball i finalment han parlat del menjar típic de casa nostra. Els nens i nenes anglesos han fet preguntes com ara «com es que teniu una piscina?». Tot seguit cada alumne de BetàniaPatmos ha anat a prendre el tea amb un nen o nena d’EI5. Han estat xerrant amb la condició, els ha dit  Ms. Fowke, que en acabar la conversa havien de saber com a mínim 10 coses de l’altre.

Per la seva banda els alumnes de júnior han fet classe normal i a la tarda, clubs. Jo he estat amb ells al pati i m'ha agradat veure que juguen amb nens i nenes anglesos. Ells han de preparar les presentacions per la setmana que ve.

Avui ha estat el meu primer dia a l'escola i m'he quedat parada de com la coneixen i com es belluguen per dins. Us asseguro que no es fàcil. Avui els he fet fotos amb l'uniforme. Què guapos i elegants!

PD: Ha fet un dia preciós.

16 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui, després d'esmorzar, a més de fer-nos la foto dels dos grups, ens hem intercanviat les activitats. Un grup ha practicat esports i l’altre ha anat amb els buddies i les seves famílies. Hem tornat tots molt contents i cansats.

Tenim molta sort, perquè el temps ens acompanya, cosa que ens permet fer moltes activitats i està més contents i alegres.

Abans d'anar a sopar hem anat a llegir i escriure correus. Estem molt contents de rebre'ls.

PD: M'han dit els vostres fills i filles que els voleu veure amb l'uniforme! Demà tindreu les fotos! També us vull dir que són un molt bon grup i estan molt bé.

15 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui ha marxat la Nina i la Marta ha començat a tenir cura de nosaltres.

Aquest matí després d'esmorzar hem fet dos grups. Uns hem anat amb els buddies i les seves famílies i els altres a fer activitats de climbing, archery i un skateboarding de muntanya. Hem gaudit molt de totes les activitats, però sobretot del skateboarding.

A la tarda hem assajat la presentació amb els sèniors. Ho fem molt bé i creiem que dilluns, si no ens traeixen els nervis, ens sortirà fantàstic!
Després de sopar  (avui hi havia pasta), Ms. Fowke ens ha explicat què faríem demà i qui anava amb els buddies. A més, hem mirat una pel·lícula i, com sempre, anirem a dormir a les 8.30 h.

14 de setembre

Bona nit, famílies,

Avui el grup de sèniors ha anat al zoo, on hem après moltes coses sobre els animals i hem aprofitat per comprar alguns regals a la botiga de records. Després hem anat a un santuari d’ases on ens han ensenyat com acostar-nos-hi sense espantar-los i com raspallar-los. A més, hem hagut de guiar uns ponis joves per un circuit. Ha estat molt divertit!

En tornar de l’excursió hem recollit els júniors i plegats hem anat  a Poundland, una de les nostres botigues preferides i hem comprat uns quants regals i records.

Aquest vespre ha arribat la Marta i ja hem coordinat el traspàs per tal que tot continuï com fins ara. M’acomiado de vosaltres i estic segura que l’estada acabarà sent molt profitosa i tan positiva com fins ara! Gràcies pel vostre suport!

13 de setembre

Bona nit! Avui els nens i nenes de júnior i sènior hem fet coses molt diferents però igual d’interessants. Us les explicaré per separat per tal que s’entenguin millor.

D’una banda, els alumnes de júnior hem celebrat el Roald Dahl Day i tota l’escola júnior s’ha disfressat de personatges dels seus llibres. Com veureu a les fotografies, nosaltres també ens hem disfressat de Matilda, de Charlie... i un munt de personatges més! Ha estat molt divertit i diferent anar a l’escola sense l’uniforme! A més, hi ha hagut un concurs de pastissos de Roald Dahl i hem pogut comprar el tros del pastís que més ens ha agradat! A més, abans de sopar, hem anat a jugar a beisbol per agafar gana :)

D’altra banda, els alumnes de sènior han començat el matí fent classes normals fins l’hora de pati i després han anat a fer activitats pel poble fins l’hora de dinar (també us estan preparant una sorpresa!). Havent dinat hem anat a fer equitació i a aprendre a tenir cura dels cavalls. Ens han felicitat per la bona postura que tenim! Abans de sopar hem estat practicant per a les presentacions que farem dilluns que ve a l’escola d’infantil, presentacions que estan quedant molt bé. Segur que els impressionarem!

PD: Aquesta nit la Tooth Fairy ha deixat unes llaminadures per a la Gala i un sobre amb instruccions de fer arribar la dent a Mr. Pérez. Afers internacionals sobre jurisdicció de dents! Uups!

12 de setembre

Bona nit a tothom. Els dimecres ens encanten, sabeu per què? Perquè els buddies es queden a jugar amb nosaltres!

Avui ha fet un dia més aviat fred i plujós, però, com aquí és el clima típic, està tot previst i simplement hem traslladat les activitats al pavelló esportiu. Primer hem començat amb uns quants jocs per equips com ara el joc del telèfon (molt més difícil quan es fa en anglès) i, després, hem fet una pausa per anar a sopar tots junts (sopem molt d’hora, a les 17.15), activitat aquesta que resulta una bona oportunitat per conèixer més a fons no només els nostres buddies sinó també els dels companys. Havent sopat, hem tornat al poliesportiu i hem fet jocs en què havíem de ser creatius per tal de superar els reptes que ens posaven, reptes com ara aconseguir fer formes amb el nostre grup, representar situacions quotidianes o desentortolligar-nos sense deixar-nos anar de les mans.

PD 1: Quan ja quasi era hora d’anar plegant, a la Gala li ha caigut un queixal! Creieu que el Ratolinet Pérez aconseguirà arribar fins a l’Illa de Wight?

PD 2 (per petició popular): Diversos nens i nenes m’han demanat que escrigui per aquí el nom del llibre que els llegeixo abans d’anar a dormir, perquè els està encantant. És el llibre The world’s worst children, de David Walliams. N’hi ha tres i el que estic llegint-los és el primer. Que consti que no vaig a comissió! ;)

11 de setembre

Bona nit, famílies. Es nota que ja és la segona setmana d’escola i que tots s’han adaptat ja a les classes i al nou centre. És increïble la capacitat d’adaptació que han demostrat i les eines que han anat desenvolupant. Si bé és cert que a l’hora d’escriure a casa ens posem una mica tristos, ens ho estem passant molt bé i està sent una experiència molt enriquidora. Us trobem molt a faltar i quan llegim els vostres correus ens emocionem molt; per això a vegades ens trobeu una mica tovets.

No obstant això, com ja us hem avançat, la resta del temps ens ho estem passant molt bé! Tothom de l’escola està meravellat de veure què bé que ens hem adaptat, el bon comportament que tenim, la passió per aprendre i l’alegria que transmetem. Cada dia estic rebent comentaris de diversos mestres tant de júnior com de sènior que s’acosten a dir-me com n’estan d’impressionats dels alumnes de BetàniaPatmos. Els comentaris, que destacaven la setmana passada la valentia pel fet de fer un viatge tan llarg fins a Anglaterra, aquesta setmana s’han transformat en admiració pel seu comportament, l’alt nivell d’anglès que tenen i les seves ganes d’aprendre. Aquests elogis també els estan fent arribar a Mrs. Fowke, i no paren de dir-li que els encantaria que es quedessin més temps! És una sort poder tenir un grup d’alumnes que es preocupen uns pels altres, que s’ajuden i ajuden els altres, que s’esforcen per fer les coses bé i que són respectuosos, treballadors i capaços d’afrontar noves situacions amb confiança.

10 de setembre

Bona nit, famílies! Avui ens hem reincorporat a l’escola i els alumnes de junior school han anat als clubs per primer cop. Els clubs són activitats extraescolars com ara drama, hoquei o mandarí, i són l’oportunitat perfecta per conèixer nous amics.

Mentre els júniors feien clubs, els sèniors han començat a preparar les presentacions que faran per als seus buddies; després, els júniors s’hi han afegit. Cadascú ha triat el tipus de presentació que els agradaria fer com ara coreografies, presentacions sobre la nostra escola/ciutat o com ha estat venir a una escola anglesa durant un mes. Després de sopar, dutxar-nos i preparar la motxilla per a l’endemà, alguns hem jugat a jocs de taula, altres hem preferit xerrar a l’habitació i altres ens hem reunit per gaudir d’un nou capítol del llibre.

9 de setembre

Dear Parents,
The children have had an amazing weekend with all the various families who have hosted your children.  They have been buzzing with tales of their adventures: from feeding the pet snake with mice, feeding the pigs, catching 30 carbs, walking the dog, baking cakes.....the list could go on and on.
All the families have said how delightful your children are and how much they have enjoyed having them with them for the day.  I personally have been most impressed with how much effort they are all making to speak English and to interact with the English children, be that at the weekend or in school. This evening we celebrated Lucas'birthday, we all ate too much cake and Eleanor organised some party games which I believe you will receive the photos from.  They have packed their bags ready for a full week in school and they have gone to bed.
Kind regards,
Naomi

7 de setembre

Bona nit, famílies! Avui ha estat el nostre primer dia complet a Ryde i estem molt emocionats! Hem anat a fer caiac i canoes al riu Medina, on ens ho hem passat d'allò més bé. Després de sopar, ens hem reunit i ens han donat els horaris de les classes que farem i tots els detalls sobre el funcionament de l'escola. En acabar, hem preparat les motxilles i l'uniforme per d'endemà i hem anat a dormir ben d'hora per començar l'escola amb molta energia. Tenim moltes ganes que sigui demà! Bona nit!

6 de setembre

Bona nit, famílies! Avui ha estat un dia molt especial. Totes i tots estàvem emocionats i una mica neguitosos, però ha resultat un èxit total! Un cop superats els nervis previs a qualsevol gran aventura, hem començat les classes a la Ryde School.
El recinte de l’escola és preciós i l’entorn arbrat ens recorda el nostre pati de BetàniaPatmos, amb grans espais a l’aire lliure per gaudir de les estones d’esbarjo amb les noves amistats. Avui alguns alumnes han fet classes de temes coneguts com matemàtiques o science, i d’altres han cursat per primer cop classes de xinès o llatí! Quan ha estat l’hora de dinar, ja ens havíem relaxat una mica i hem estat xerrant amb els companys anglesos que hem anat coneixent a les diferents classes (exclusivament en anglès, és clar!)
En acabar el dia volíem explicar-nos tot el que havíem viscut i parlar dels nous amics que hem conegut, i ho hem fet després de recuperar forces amb unes galetes amb què hem celebrat el nostre primer dia a Ryde School. Ah! I hem sabut que hi ha un concurs d’habitacions! Quina serà la més endreçada de la setmana? :)

5 de setembre

Un grup de 27 alumnes de 5è i 6è de Primària de la nostra Escola ja són a Anglaterra on per tercer any consecutiu, fan una estada d’immersió a la Ryde School, a l’Isle of Wight.
Els alumnes estaran acompanyats durant la primera quinzena per la mestra de l’Escola Nina Lalueza i per la Marta Juanet durant la segona. Totes dues els ajudaran a l’adaptació i participaran amb ells en les activitats del cap de setmana.
Els desitgem una feliç estada, una molt bona immersió lingüística i que gaudeixin molt d’aquesta gran experiència!

Usamos cookies propias y de terceros para analizar su navegación, recopilar información estadística y mostrar anuncios. Para aceptar el uso de las cookies puedes seleccionar “ACEPTAR COOKIES Y CONTINUAR”. Asimismo, seleccionando “Configuración” podrás configurar el uso de las cookies de este sitio web según tus preferencias. Le informamos de que los terceros Google y Facebook están ubicados en Estados Unidos, cuya legislación carece de un nivel adecuado de protección de datos equiparable al europeo. Para obtener más información sobre el uso de las cookies y sus derechos, acceda a la Política de Cookies.